Menu Sluiten

Aanbod Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Werkplekken Kantoor – Info Over Werkplekken Kantoor – Verdelers Werkplekken Kantoor – Oplossingen Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – 

Wenst u meer info over aanbod werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Aanbod Werkplekken Kantoor

Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Kantoren | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbod werkplekken kantoor

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site. Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector aanbod werkplekken kantoor met korting Residentieel pv tertiair smart tech hvac energie industrie tools verlichting kabel cebeo services building automation filialen blog subsidies ontdek onze nieuwe cataloog voor residentile verlichting onze nieuwe cataloog voor residentieumlle verlichting met meer dan nieuwigheden is er. Maak jouw keuze uit meer dan professionele toestell.

ga naar de inhoud home wie is upspace aanbod methode tevreden klanten keynotes team workshop open masterclass blog contact menu home wie is upspace aanbod methode tevreden klanten keynotes team workshop open masterclass blog contact gratis tools menunew zijn je werkplekken cht de ideale ruimte voor focus productiviteit en samenwerken je maakt er beter werk van. Met upspace. Upspace ontwerpt doordachte werkruimtes waarin jouw werknemers of studenten cht optimaal kunnen presteren. Wetenschappelijk onderbouwd en op maat. Onze experts maken van elke werkplek een walhalla van rust en productiviteit. Brain friendly n futureproof. Ons aanbod ontdek alle voordelen van upspace werkruimtes meer focus meer efficintie meer happiness minder stress wat als je het stressniveau van je werknemers met kon verlagen op de werkvloer leiden naderende deadlines storende geluiden en prestatiedruk vaak tot extra stress. In een geoptimal.

Het laatste nieuws over Aanbod werkplekken kantoor

over incrius blog events jobs aanbod getuigenissen aanpak contact over incrius blog events jobs helpdesk t.h.b. Holding geruste overstap naar hybride omgeving. t.h.b Wat betekent aanbod werkplekken kantoor Holding nv getuigt over hoe hun bedrijven van den borne en dibo cleaning systems vlot de overstap maakten naar een hybridamp cloudomgeving. Als sparringpartner zorgt incrius ervoor dat t.h.b. intussen al jarenlang vaste klant vanuit het aanbod van microsoft en azure de juiste keuzes maakt om een toekomstgerichte ict strategie verder uit te bouwen. Pierre van den borne ceo van t.h.b. Holding nv vertelt in onderstaande video over het belang van vooruitstrevendheid binnen zijn organisatie. Informatica mag daarbij niet achter komen want dat maakt het verschil ten opzichte van de concurrentie. Samen met incrius maakten ze geleidelijk aan de overstap van lokale opslag naa.