Menu Sluiten

Werkplek Met Maatschappelijke Zetel Huren

Offis� is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een �cht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Meer info

tags: Adres Maatschappelijke Zetel Huren Antwerpen – Advies Virtueel Kantoor Antwerpen – Bedrijvencentrum – Deelkantoor Huren – Huur Virtueel Kantoor Antwerpen – 

Wenst u meer info over werkplek met maatschappelijke zetel huren kijk dan vlug op https://offis.be | Werkplek Met Maatschappelijke Zetel Huren

Postbussen | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Werkplek met maatschappelijke zetel huren

producten producten raquo het product alle zoekresultaten weergeven de ondernemingnewsproductenlichtoplossingenservicecontact studie waargenomen lichtkwaliteit op kantoor gelieve u te registreren om deze studie te ontvangen zumtobel heeft samen met het fraunhofer iao een globale gebruikersstudie opgestart die de waargenomen lichtkwaliteit op kantoor registreert werkplek met maatschappelijke zetel huren prijs De resultaten van deze langdurige studie tonen welk potentieel een gebruikers en toepassingsgerichte verlichting voor de werkruimte kan bieden. Architecten lichtingenieurs en facility managers vinden in de voorliggende tussentijdse resultaten een gefundeerde kennisbasis om de verschillende behoeften van de verschillende werknemersgroepen beter te begrijpen. Mevrouw de heer voornaam familienaam email firma sector gelieve een beroepsbeschrijving te selecteren groothandelaar detailhandelaar installatiebedrijf inrichter winkelinrichter beursbouwer architect landschapsarchitect binnenhuisarchitect designer elektroontwerper lichtontwerper projectontwikkelaa.

welkom vergaderzalen full service kantoren en shared offices coworking spaces en flexibel werken professioneel adres en virtueel kantoor over parkoffice bereikbaarheid faq contact welkom vergaderzalen full service kantoren en shared offices coworking spaces en flexibel werken professioneel adres en virtueel kantoor over parkoffice bereikbaarheid faq contact veelgestelde vragen over parkoffice in gent en kortrijk parkoffice heeft u vragen over onze flexibele werkplekken kantoren of diensten klik hier voor een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden over parkoffice pagetemplate pagetemplatefullwidth pagetemplatefullwidthphp page pageid ajaxfade pagenotloaded verticalmenuenabled sideareauncoveredfromcontent qodechildthemever.. Qodethemever. Qodethemebridge wpbjscomposer jscompver.. Vcresponsive veelgestelde vragen over parkoffice in gent en kortrijk home veelgestelde vragen over parkoffice in gent en kortrijk wat is inbegrepen in de vergaderzalen.

Het terrein van Werkplek met maatschappelijke zetel huren

home te koop woningen gronden commercieel te huur kantoren commercieel contact schatting onze diensten referenties menu labels kantoor hasselt titles.parkingspots vorige volgende op de kaart bekijken delen facebook twitter linkedin linkedin email omschrijving ref. kantoorruimte gemeubeld plaatsen maatschappelijke zetel mogelijk onze bemeubelde deelkantoren zijn de ideale oplossing voor starters of ondernemers die hun privadres en zakelijk adres willen gescheiden houden. En dit voor slechts euro maand. Excl. Btw ook voor buitenlandse firma s die een uitvalsbasis in belgi willen. U beschikt over een werkplek met alle faciliteiten van een echt kantoor het nut van werkplek met maatschappelijke zetel huren Supersnel internet gratis parking professioneel en prestigieus gebouw postbeheer en nazending. Ook voor korte termijn mogelijk. vanaf maanden. Plaatsen van maatschappelijke zetel en inschrijving in kbo op dit adres is mogelijk. Geen waarb.