Menu Sluiten

Werkplekken Vooruithelpen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over werkplekken vooruithelpen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Werkplekken Vooruithelpen

Kantoren | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Werkplekken vooruithelpen

kantoor advocaten expertise erelonen voorwaarden cordinaten blog nlfr voorwaarden . Theoma advocatenkantoor vof heeft haar maatschappelijke zetel te brugge riddersstraat en ondernemingsnummer … Mr werkplekken vooruithelpen prijs aanvragen Ivan coppens ingeschreven aan de balie te brugge is bestuurder van de vennootschap. . Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten geleverd door theoma advocatenkantoor en de advocaten die namens en voor rekening van dit kantoor diensten verlenen aan het clinteel. Telkens wanneer een clint een beroep doet op de dienstverlening van theoma advocatenkantoor wordt de clint geacht deze voorwaarden te aanvaarden tenzij anders uitdrukkelijk overeengekomen met de bestuurder van theoma advocatenkantoor vof. . Alle dossiers toevertrouwd aan theoma advocatenkantoor worden door de advocaten deel uitmakend van het kantoor behandeld in naam en voor rekening van de vennootschap onder firma theoma advocatenkantoor. Het kantoor is steeds van maandag t.e.m. Vrijdag en van . Uur tot . Uur te bereiken op het telefoon.

uw kantoor is vandaag geopend van tot en van tot . Maak hier uw afspraak sluiten home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact krommewege d. maldegem infokantoorschram.be home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact een goede boekhouder is tijd en geldbesparend. Kies voor kantoor schram voor correct fiscaal advies op maat in maldegem en omstreken bent u bij kantoor schram in de juiste handen kantoor schram is geassocieerd met full service boekhoudkantoor mensen die hun onderneming de aandacht willen geven die ze verdient zien het breder dan alleen maar boekhouding en fiscaliteit De toekomst over werkplekken vooruithelpen Daarom kiezen die mensen voor kantoor schram in maldegem. Kantoor schram levert steeds een aanpak op maat om u te ondersteunen in alle facetten van uw ondernemerschap. De vertrouwensrelatie tussen boekhouder en klant staat bij kantoor schram te maldegem centraal samen met u gaan w.

Notie over Werkplekken vooruithelpen

infomakofisc.be home sectoren diensten over ons vacatures tarieven blog contact home sectoren diensten over ons vacatures tarieven blog contact infomakofisc.be persoonlijke gegevensprivacy policy homepage gt privacy policy privacy policy als boekhoudkantoor staan wij in voor de verwerking van heel wat gegevens. Een deel van deze gegevens hebben betrekking op persoonsgegevens en in dit kader delen wij u het volgende mee. Het kantoor verzamelt en verwerkt de identiteits en contactgegevens dat het ontvangt van de clint over de clint zelf zijn gezinsleden zijn personeel zijn medewerkers zijn aangestelden en zijn zakelijke relaties leveranciers of klanten van de clint en over elke andere nuttige contactpersoon. Deze persoonsgegevens worden verwerkt door het kantoor in overeenstemming met de belgische wetgeving over gegevensbescherming en de bepalingen van deverordening van apr.